Seyyahyolcu 3 ay 22 günlük bebegim yüz üstü başını kaldırıyor ama biraz durduktan sonra düşüyor tekrar kaldırıyor. Normal mi yoksa dimdik tutmasimj lazim
Aysegolcuk_ Seyyahyolcu yorulduğu için kafasını indiriyor henüz daha küçük olduğu için kafasını tutamıyor
Devushka Seyyahyolcu ben hep yüzüstü koyardım kasları gelişsin diye yanlış hatırlamıyosam 3 buçuk 4 aylıkken tam tutabiliyodu