Egenin_pamugu Kullanıp memnun kalan varmı gaz kabız yapıyor mu doyurucu mu, hazımsızlık yapıyor mu, bu mamaya geçmeyi düşünüyorum memnun musunuz
Candy_88 Egenin_pamugu ilk kızımda hep kullandım memnundum, gaz yapmıyordu, ishal ya da çok kabız değildi, yeterince kilo aldırıyordu.. Sadece palm yağı var içinde zararlı, hangilerinde yok bilmiyorum ama..
Arzucln Ben çok memnunum kabız olmuştu 1 aylıkken doktoru bunu önermişti o zamandan beri kullanıyoruz 6 aylık
Melovealp 8,5 aylık doğduğundan beri kullanıyoruz, 2 numaraya geçtik ondanda memnunum.Hiç sindirim ile ilgili problem yaşamadık.
Melovealp mervegun ben ilk 5 ay mama meme şeklinde ilerlediğim için sadece mama kilo yaptımı bilmiyorum ama şuanda kilosu gayet iyi şimdide mama ek gıda gidiyoruz