Merhabalar bebeğim 8 aylık diş etlerinde kabarıklık vardı ve dün ateşlendi sabaha kadar ateşi düşürdük çıktı düşürdük ılık bezle 38,5 39 a kadar çıktığı oldu çok halsiz sürekli baygın gibi uyumak istiyor emmek istiyor sadece memeyi bırakınca uyanıyor 10 dk sonrası ilk bebek olduğu için emin olamadık ama diş etleri kabarık baya diş çıkarıyor diye düşündük hastaneye gittiğimiz de fitil uygulaması harici birşey olmadığı için evde düşürmeye çalışıyoruz yarım fitil verdim 39 a çıkınca ateşi dün geceden beri sürekli ateş halimiz var ne önerirsiniz yardımcı olurmusunuz