ipekneslisim Kızlar doğum yardımı süt parası alan var mı hep duyuyorum ama nerden nasıl başvuru oluyor nerden alacam bilemedim alanlar var mj acaba
Dolores ipekneslisim doğum yardımı ptt den alınıyor. Ama galiba önce e-devletten başvuracaksınız. Süt parası olayını bilmiyorum.
Kepekekmegi ipekneslisim aile ve sosyal politikalar bakanlığına bir de sgkya doğum raporu ile gidip başvuru yapılması gerekiyor
mustafaalinnanas Aile ve sosyal hizmetlere gidip doğum yardımı başvuru dilekçesi doldurucam diyosun doldurup veriyorsun daha sonra pttye yapıyormuşparan 2 ay içinde
selin189_ ipekneslisim eşim emzirme parasını aldı başvurmadan 480 TL aldı e devlettrn baktı 480 yatmış ama ben başvurdum doğum parası için kimlik ve doğum raporu alıp PTT ye gidp başvurmanız lazım
Mrv_cnl ipekneslisim kaymakamlıktan başvuru oluyor sadece ptt den alınıyor doğum yardımı süt parası başka bi yerden oluyor