Gokyuzumm Regl iken saç boyatılmaz diye bı söylenti var anneler boya tutmaz çabuk akar gider felan derler Duymuşsunuzdur mutlaka Regl olup saç boyatan boyayıp da bı sorun yaşayan oldu mu acaba ? 😁😅
Mcnkarsel Gokyuzumm bu şundan dolayı, vücut ısısı yükseldiği için renk farklı oluyo. Ben dipten sarı boyadığımda regl iken turuncumsu olurdu. Diğer zamanlarda on numara 😅
Birberenannesi Gokyuzumm bi saç boyamayı regle bulaştırmamışlardı bunu da yapmışlar hadi. Ne saçmalıyorlar ya. Ben de şey duydum en son reglken turşu kurulmazmış. O kadar saçmalıyorlar ki 🤣🤣
Gokyuzumm Birberenannesi ahahah küçükken teyzeler regl iken turşu çıkarılmaz elini sokma felan derdi 🤣😅