Bir kızım var 1.5 yaşında bebekleri görünce bir tane daha nasip olsun isterim ama cesaret lazım ilk doğumum rahat güzel geçti ağrılari biraz zordu benim için son ayı yani ama 2 ci için nasıl yapacağım bilmiyorum eşim çok istiyor fikri olan varmı bilgi almak isterim tecrübe sahibi annelere ihtiyaç var