celasunanas üzülecek bişey yok doymuyorsa tabiki mama vereceksiniz bu iyileşmesini hızlandırıp uzatmaz tedirgin olmayın önemli olan doymadı karaciğer enzimlerinin düzelmesi ve bilirübini vücudundan atabilmesi. Su tercih meselesi vermenizde bi sakınca yok zannımca bu konuda ikiye ayrılmış durumda anneler 😁 ama su sarılığının geçmesini hızlandırır mı bilemedim be desem yalan olur. Benim bebeğimde 3. Gün yoğun bakıma yatırdık sodyum yüksekliğinden, o sırada sarılığı da yükselişe geçmişti önlem amaçlı bir doz fototerapi vermişlerdi. hastanede doktorumla karşılaştığımda durumu söyledim, ilk dediği şey su vercektin oldu ama bu böbrek ve sodyum değeri içindi. ben sonrasında hava sıcak olduğu için bi kaşık suyunu vermye başladım sarılığı yine de 3. Aya girerken geçti 🥲 takdir sizin önemli olan bebişin doyması ondan eminim:)