Ardabebek
Oda normal doğum yaptı. Yurt dışı olduğu için bebek iri olsa bile sorun olmadıkça normal almışlar. 5.150 gram doğurduğu için içinde hasar kalmıl dikişleri tutmamış açıkçası sağlığı zora girmişti bu yaz izine geldi hemen ameliyat oldu 10 güne kadar sızlandı ama sonucunda rahatladı. Acısız tabiki bir işlem olamaz o düzeltme ameliyatıda ek olarak oldu toplamda 105 dikişi vardı ondanda fazla acı çekmiş olabilir. Umarım en acısız şekilde atlatırsınız.