Kızlar selam 8 aylık bebeğim var ve ben kırkım çıktıktan sonra regl oldum her ay düzenli oluyordum hatta hamilelik öncesine nisbeten ağrılarımda azalmıştı.Ama bu ay tam bir haftadır şiddetli regl sancısı çekiyorum afedersiniz her seferinde lavobaya gidiyorum ama hiçbir hareketlilik yok.Dün günümde olmadım bugünde olmadım.Bu şekilde olup hamile olan var mı?