merveime Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık. Gece sürekli memede uyuyor ağzından çıktığı an başlıyor ağlamaya. Var mı çözümü önerisi olan artık çok yoruldum 🥹
yokolmaz merveime dış döneminde oldukları icin yapiyolar ,ama bı sure sonra kndiliginden birakiyolar benimki şahsen öğle oldu .birde tam uykuya dalmadan çekmeyin istrseniz ,o zamn daha çok hırs yapiyolar