Anakuzusu19 3 akşamdan beri sol göğsümde ağrı oluyor,gogsumun yukarı tarafında bı gelip bı gidiyor ağrı, korkuyorum kalp krizi böyle mi olur 😭😭sol tarafım ve 3 gece den beri böyle oluyor korkuyorum yaaa sizde de oluyor mu
durununannitoskosu Anakuzusu19 göğüs ağrısı genelde reflüden veya sırt tutulması gibi sebeplerden oluyor, kalp krizi gibi belirtiler kol ağrısıyla başlıyor, yine de gösterin isterseniz içiniz rahat etsin
Anakuzusu19 durununannitoskosu öyle mi canım cok korkuyorum bu biontech asilarindan 3 tane vuruduk ondan beri hep bı korkum var 😔😔😔🥺🥺😭