Elif2019 valla zor oluyor gerçekten ben okadar düzenli veriyorum o kadar dikkat ediyorum ama yok olmuyor.. sabah 6 ya kadar ugraştık çok gazı vardı ne yaptımda rahatlamadı hala da öyle .. ben çok faydasını gördüm ilaçların aslında her bebeğin bünyesi bir değilmiş herkes farklı bir damlanın faydasını görüyor .. Rabbim kolaylık versin.. bol bol şifa eylesin inşallah