dila93 Merhaba arkadaşlar, Philips aventin emzigini kullanıyor bebeğim, degistirme sıklığı ne kadar olmalı? ( atıp yenisini alma) Kimisi bir ay kimisi de iki ay diyor.
Akrepkadini Bende avent kullanıyorum ikili almıştım. Bebeğim 4 aylık damaklı emzik olduğu için kauçuk gibi şişme sorunu yapmadığından kaynatıp kaynatıp kullanıyorum. Değiştirmek mu gerekiyor niye ki 😂