Oaoa Doğum yapalı 11 ay oldu. Dikiş yeri ve çevresi ilk defa inanılmaz kaşınıyor. Nemlendirici sürdüm. Neyden kaynaklı olur ve nasıl geçer bilgisi ,deneyimi olan var mı ?
bakkalemzigi Oaoa benim de aynı 10 ay oldu arada kaşınıyor iyileşiyor diye düşünüyorum ama tam bilmiyorum
mutluanne1234 Oaoa benim 1 hafta oldu doğum yapalı kaşıntı oluyor kaynanam iyileştiğine işaret o dedi biraz yanma ağrı oluyor yeni yan yatabiliyorum oda zorla siz tam olarak ne zaman iyilestiniz ağrılarınız ne zaman bitti
17072023baloglum Oaoa usuttuyseniz sezeryan yeri kasinti yapar benimde oluyor arada. İlk dogumumda ayaklardan usutunce hemen oluyordu sindi 4 ay oldu doğum yapali bir kez oldu
Oaoa bakkalemzigi ilk sezaryende böyle bir şey yaşamadım.Bir de üstünden epey geçti çoktan iyileşmiştir bu kaşıntı da neyin nesi diye düşündüm
Oaoa mutluanne1234 geçmiş olsun canım 15 günden sonra ne ağrı ne sızı kalmamıştı bende.Ama herkesin toparlanma süresi farklı oluyor.Tavsiyem mutlaka belini ayaklarını sırtını sıcak tut.Lohusa teri oluyor terliyoruz ince giyiniyoruz.Onların ağrısı sızısı sonradan çıkıyor.
Oaoa 17072023baloglum yaa doğrudur diyorlardı da ilk bebekte hiç yaşamadım o kaşıntıyı. Gece sürekli emzirmeye kalkınca belim falan açılıyor hep gün içinde de çok dikkat etmiyorum ondan oldu demek ki.Teşekkür ederim 🌸🤗
17072023baloglum Oaoa rica ederim benimde arada oluyor dikkat etmedigim zamanlar kizariyor kasinti oluyor dikkat edin kendinize.