Bebeğim 8 aylık, 6.dişini çıkarıyor. Aylardır mahvoldum. Gece sabaha kadar emmek istiyor, emziği de bıraktı bu diş çıkarma döneminde zaten zar zor alıyordu. Calpol verip yatırıyorum ama gece uyumasının tek yolu benim onu emzirmem. Çektiğim an bağırıyor. Maksimum 10 dakika dayanıyor memesiz. Aç falan değil, karnı gayet tok, kilosu iyi. Öneriniz var mı? Uykusuzluk çok yordu, çalışıyorum bir de.