Hanifeelif Sevgili anneler 10 aylık bebeklerinize hala mama kullanıyor musunuz hangi mamaları kullanıyorsunuz BİM’de Bebita bir mama var hiç Duydunuz mu alanınız Oldu mu
Paramedik16 Hanifeelif 11 aylık ikizlerim günde bir kez mama içiyorlar kendi istekleri o şekilde sadece sabah ilk kalktıklarında o da sma optipro kullanıyoruz
Hanifeelif Duyguck_ Ben 37 haftalık doğum yaptım benim bebeğim anne karnında gelişmediği için normal doğum yapmak zorunda kaldım bebeğimin kilosu Şu an tam 7 kilo
Mervelizaden Hanifeelif bebegim 11 aylık mamaya hala devam ediyoruz. Günde 4 kere falan. Aptamil kullanıyorum ben
Duyguck_ Hanifeelif biz mama veriyoruz 2 öğün 160 lık yemek 1 meyve 1 kahvaltı. 3 kere 180 lik mama ama bizimkinin ki biraz ilerde anne baba yapılıyız diye normalmiş. Siz de doktora gidince sorun