omermomsss azalmasını dert etmeyin biraz dikkat edince tekrar çoğalır o da sizin elizde. Moralinizi bozmayın bugünlerinde geçeceğini bilin. Bana da derlerdi emin olun bir süre sonra geçmiş oluyor ve siz geçtiğinin farkına bile varmıyorsunuz başka başka telaşelere dalıp gidiyorsunuz. Beyaz dut kurusu yiyin, incir yiyin, bana nescafe de süt yapıyor onu farketmiştim. Birde süt direk su içmeyle alakalı istediğiniz kadar yemek yiyin olmuyor ben dört ayda bunu öğrendim. Bol bol su tüketin. Son zamanlarda göğüs ağrınıza takıldıysanız su içmeyi ihmal etmiş olabilirsiniz.