shrhyt ben mofix pure soft kullanıyorum ve her mağazada kullandığım bezi bulamıyorum. Onun dışında prima premium care Pişik yapmıyor sadece kullandığım ürünler arasında ancak şunu fark ettim o da bebeğim prima premium care kullandığımda Islak bezle daha az rahat ediyor, halbuki herkes gece onu alıyor gece bari kullan diyordu bana . Yani herkesin deneyimi farklı tabi, bir de çoğu bebek bez değişimlerinde Pişik oluyor ama denemekten zarar gelmez.
Ayrıca ben bugün bebeğimi unutmadan hemen önce değil de uyumadan yarım saat önce falan emzirmeye başlayacağım ki sın çişini uyumadan yapsın , bezini değişmeden de göbeğini açığ Islak Pamuk koyuyorum