Selam anneler, bi çok kişi biliyorum ki bu illetle uğraşıyor, bebeğimde de minik minik çıkan şeyler var ancak krem sürünce sönüyor hemen, uyuz olsa kaşıntı kremi sürünce geçer mi hemen ve eşimde de var o da krem sürünce geçiyor, eğer uyuz değilse de ne olabilir fikri olan var mı ? Bebeğimin öyle gece kaşıntısı falan da olmuyor, çocuk doktoru uyuz tünelleri göremedim dedi bu arada