nescafebagimlisi iremnazshn biz antalyadayız eğitim araştırma da olacak ameliyatı , çok teşekkür ederim inşallah sağ selamet olur biter ❤️
annesininkuzusu_1402 nescafebagimlisi merhaba egıtım arastırmada hangı dıktora gıttınız, oglumunda utangac testısı var kepeze gıdıyorduk bız bırde arastırmaya gıtmek ıstıyorum urolojı dokt ameliyat dedı, cocuk cerrahı ameliyata gerek yok takıp dedı arada kaldık
AybarsMother Merhabalar herkese geçmiş olsun biz de kolaylıkla atlatalım inşallah 🙏🏻 Biz de haftaya hem ameliyat hem sünnet yaptıracağız çok korkuyoruz 🥺 ameliyat sonrasında bez kullanımı sıkıntı oluyor mu sünnet kilotları felan gerekli mi acaba
sezginshome AybarsMother biz bez kullandık hiç sorun olmadı. Sargısı çıktıktan sonra kare pamuklardan koyarak kapattım bezi içim rahat etsin diye 🙈
fairytaleofthestars AybarsMother hiç sıkıntı olmuyor korkmayın. Belki bir beden büyük bez kullanabilirsiniz yarası iyileşene dek.
AybarsMother Tesmert Bize 1 yaşına kadar normal denildi hatta yaşından sonra götürdüğümüz bir doktor geç kalmışsınız diye azarladı bir de 🫣
Lovelandik-55 Anne- merhaba boyut olarak ikisi de aynı mı acaba benim oğlum da bir yıl önce oldu ama testisin biri büyürken biri küçük kalmış gibi doktora götüreceğim ama merak etttim 🥹