Bugün öğlen ilk dozu yaptırdık bebeğim akşam ateşlendi. Ben de dünden beri hastayım boğazım ağrıyordu maske taktım sürekli ama şimdi ikilemde kaldım. Ateşi acaba aşıdan mı oldu yoksa benden hastalık mı bulaştı. Cevaplarınız önemli kızlar aşıdan değilse ona göre yarın doktora götürücem