Kevserakb Kızlar paçanga böreği yaptım fırında tek yufka ile yırtılmak üzereydi hepsi taşmasın iç harcı diye bir yufka ile daha sardım kayınvalideme misafir gelecek diye istedi yaptım kötü olmaz demi ya rezill olmak istemiyorum 🥺🥺
[silindi] Kevserakb aralarina sutlu yagli sos gezdirdiysen bisey olmaz hatta dolgun dolgun guzel olur ama yapmadiysan boreklerin uzerine maden suyu gezdir icleri yumusak olsun kuru kalmasin😉
Kevserakb CafeChocolat ilkini sosladım yağladım fazla bile olmuştu hatta diğerine yapmadım ama süt yumurta karışımına batırdım üzerine galetaya batırdım
Kevserakb [silindi] ay ilk sardığımda sosladım diğerini soslamadım ilki çok bile gelmişti eyvah eyvah kötü olmasın