06690669 doktorum regli olmadan takmıyorum demişti.ben doğumdan 11 ay sonra regli oldum geçende kontrolüm vardı regli ol gel takalım dedi.Buarada hiçbir korunma yöntemi tüpleri bağlatmak dışında yüzde yüz korumuyor.spiral taksak bile kondomda kullanın yada tüpleri bağlayalım dedi.spiral kayabilirmiş,deri altı implantı regliyi geciktirirmiş,doğum kontrol hapı yaşımdan dolayı önermiyor riskleri varmış 35 yaş üstünde en mantıklısı bağlatmakmış.