Asyaveannesi04 Zahideee0742 kullandım kilo aldırmadı güzel de süt yaptı, bestlakdan çok daha faydasını gördüm
alparslan1_ Zahideee0742 bende kilo aldırmadı ama kullanırken aşırı süt yapıyordu. Günde 3 defa 2li 2li içiyorsunuz aç tok farketmiyor.
Zahideee0742 Asyaveannesi04 bende bestlak kullandım çok faydasını görmedim ondan birde bunu deneyeyim dedim
hddd Asyaveannesi04 günde kaç tane aç tok nasıl alınıyor bende süt için ve biraz toparlanmam için alayım diyorum halsizlik vs vs çok fena
Asyaveannesi04 hddd günde 1 tane aç karnına içtim ben hep halsizlik için ve sütümün kalitesini arttırmak için ı mom latte kullandım 25 aylık hala emiyor benimki
glcnntrk hddd ikişer tane içiliyor günde 3 kez. Yani günde toplam 6 tane içmiş oluyorsun. Ben de kullandım güzel süt yaptı. Kilo aldırıyor mu bilemem ben ilaçla aynı anda çok fazla helva yeniştim kilo aldım yani tek başına kilo aldırır mı bilmem
hddd glcnntrk teşekkür ederim bende alıp deneyeceğim bende helva çok yiyorum doğumda giden kilo geri dönüyor resmen
busyy1710 Em önemlisi kalitesini arttırıyor miktarı çok farketmedi sanki ama 2.şişemdeyim ben 35. Haftada kullandırtmaya başlamıştı doktorum 2,5 aylık şuan bebeğim