Benim bebeğimde 2 aydan sonra 5 günde bir zorlanarak kakasını yapmaya başlamıştı çoğunluk mama alıyor sonra 6. Günde acillik olduk gaz ve kakadan dolayı poposunda çatlak oldı mukusta vardı başka belirti yok diğer mamaları denemiştik bişe değişmedi şuan diyet mama kullanıyoruz ben süt ürünleri kuruyemiş dana eti yumurta yemiyorum doktor test yaptırmaya gerek yok zaten bağırsak tepkililerde çıkmıyor dedi