Kızlar 3ay 11 günlük oğlum çok fazla uykuya direnmeye başladı uyku zamanı geldiğinde ağlıyor uykuya zor geçiyor hiçbir destekde durmuyor resmen akla karayı seçiyorum uyuturken 3. Aya girene kadar her şey çok iyiydi hemen uyurdu uykuları uzundu gece güzel uyurdu şimdi kısaldı uykuları acaba 4. Aydaki uyku gerilemesini erken yaşıyo olabilir miyiz? Var mı bu durumu yaşıyan??