Nazli55x Dilaraa34 1 hafta doğum kontrol için doktora gittim adetin başladı ilk gün kullanmam gerektiğini söylemişti
sweetangell Dilaraa34 3. Gün başlayın . Paket bittikten sonra 7. Gün tekrar içmeye başlayın döngü bu şekilde
maviummu19 Reglin biter bitmez başla ama riske atmamak için ilk bi hafta ek korunmaya devam et ben bu şekilde bir buçuk yıl kullandım bi problem yaşamadım
Sila_12 maviummu19 canım bende üç aydır kullanıyorum eşim geri çekilme ve bu hap ile korunuyoruz ama dün geri çekilme olmado korkuyorum hap tek başına korurmu
Aslkryln maviummu19 hangi gün basladiysak arkasında o gün yazanla mi başlamak gerekiyor yoksa ilk sıradaki haptan mı
maviummu19 Aslkryln o gün yazandan başlarsanız takip etmesi kolay olur içmiş miydim içmemiş miydim ikilemine girmezsiniz hem