Selamlarr 🥰 doğum sonrası doktorunuza hediye aldınız mı ? aldıysanız da ne almıştınız?
flowers2 saksı çiçeği aldım
flowers2 lilyum almıştım
flowers2 orkide ve isimli çikolata yaptırmıştık
flowers2 Makaron götürdüm ve bir de cüzdan almıştım ama sadece makaron da olurdu.