Kaderklcege Merhaba hanim bogazlarim şişti. Bademciklerim bembeyaz canm cok acıyo. Doktor antibiyotik verdi Agumentin . Kullanmak istemiyorum ama cok ciddi enfeksiyon var siz Emzirirken kullandiniz mi