AnneAzize selinsare_ Yeni mi doğum yaptın ben sezeryan olmuştum 28 günlüğe kadar nefesimi zor alıyordum diyafram im sıkışıyor heralde falan diyordum 28 . Günün Sabahi pıhtı attı 3 gün yoğun bakımda yatmıştım