ilayprensesim Kızlar bu sabah 8 buçukta tam kan sayımı için sağlık ocağında kan verdim. Doktor sonuçlar 4-4 buçuk gibi çıkar demişti ama bu saat oldu hala e-nabıza düşmedi 🤷🏻♀️ acaba e-nabıza geç mi düşüyor bilgisi olan var mı ?
Bugleminannesi28 ilayprensesim sağlık ocağına bildigim kadariyla bir sonraki gun düşüyor ki genelde saglik ocagi kan tahlili için sonraki gün öğleden sonra gel sonuçlara bakalım der
ilayprensesim Feyzosumunannesi @Bugleminannesi28 Geçen ay sadece tiroid için kan vermiştim öğleden sonra 3 gibi e-nabıza düşmüştü. Bu sefer kapsamlı tahlil istediğim için mi uzun sürdü acaba bilemedim. Doktor da 4-4 buçuk gibi çıkar deyince heralde sisteme geç düşüyor diye düşündüm
Bugleminannesi28 ilayprensesim böyle durumlarda saglikocagi tahlil vermeden hemşireye vermeniz için barkod veriyor o barkodu fotosunu çekip sağlık ocagin kendi sitesinden tahlil sonuçlarına bakabilirsiniz 1-2 saatte çıkıyor ama kapsamlı olunca parça ⏮ çıkıyor sonuçlar o yüzden sisteme gec düşüyor
ilayprensesim Bugleminannesi28 aaa bilmiyordum bunu teşekkür ederim bi dahakine öyle yapayım ☺️🙏 evet sanırım kapsamlı olduğu için e-nabıza da geç düşüyor 🤷🏻♀️