Kızlar 1 ay önce sezeryan oldum yapıştırma dedi doktor bana fakat ara ara ipler var ve hala düşmedi kontrolede gel demedi sonradan 1 hafta sonra gitmiştim tekrar gel demedi bu ipler neden düşmüyor korkamaya başladım normal mi 2 inci sezeryanım 1 incisinde hiç ip bile yoktu