nermince 2 ay 15 günlük bebeğim var sürekli eli ağzında kaşıyor hafif sertlik var damakta salya da akıtıyor huzursuz bazen de daha erken biliyorum ama diş çıkarmaya mı başladı yaşayan var mı 🦷🥰
Yekbarnes nermince bu zamanlarda salya artışı oluyor evet benim de o civar başladı ama 7. Ayda çıkardı dişini
minikpandam-_- nermince 4. Ayında başladı bu belirtiler 8.5 Ayında çıkardı dişini. Erken gibi sizin ama çok bilgim yok