Dejajavu yatarak emzirme neden yanlış olsun ben onu bir türlü anlamadım , bebek zaten normal kucağımızda emerken de yatar pozisyonda , bizim de yatmamız mı suç😅, bebeğin pozisyonu yine aynı kalıyor. 🤷🏼♀️😅Sadece bebeğim yan dönmesini sağlamak lazım o da boğazına kaçmasın diye.