3 aylık bebeğim var gündüzleri 2, 3 saatde acıkıyor 5 10 dk emip çıkarıyor ağzından. Günlük 6 çişli bez değişiyorum. Bu kadar uzun süre acıkmaması kısa sürede doyması normal mi? Gece de 2 kere kalkıp emiyor 5 dk. Gece saat 4 de bide 6 da. Az yemiyormu sizce?