ipeksiiimom öncelikle bebeğiniz sizden başkasını sevemez, hele hele şimdi asla. Muhtemelen başkalarında çok kalıyor, sizi özlüyor ve size stresini akıtıyor. Şöyle düşünün siz bir derdiniz olsa herkese söylemezsiniz ama en yakın arkadaşınıza dökülür hatta ağlarsınız. Ya da herkes sizi mutlu sanır ama psikiyatristle konuşurken hüngür hüngür ağlarsınız. Tıpkı bunun gibi. Bebeğiniz başkaları ona yardımcı olamayacağı için onlara duygularını dökmüyor, siz onu anlayacağınız ve ona sonsuz sahip çıkacağınız için size döküyor içini. Çok fazla başkalarına vermeyin. Sabahları soyunun bebeğinizi de soyun ten tene temasla yatın, uzanın. Yatınca huzursuz mu oluyor, alın kucağınızda şarkı söyleyerek dans edin. Komik oyunlar yapın, elbet birşeyden hoşlanacaktır. Hiç üzmeyin tatlı canınızı, o sizden başkasını daha çok sevemez.