Gakkoyenge Evim 25-27 derece 0.5 değerinde uyku tulumu aldım biraz ince geldi nasıl kullanayım ? İçine ne giydireyim birde bir şey örtmeyeceğim demi ? Üşümesin geceleri ? Yardımmm
caparjunior Gakkoyenge eviniz sıcakmış. Kısa kollu body üzerine ince uzun kollu tulum yeter zaten tog olarak kalın değil
Themom_ Gakkoyenge bizimde yatak odası 24 ila 27 derece arası oluyor tog almadım 🤷♀️ Normal ayaklı zıbın giydiriyorum içine kısa kolu atlet üstünü örtüyorum yetiyor terliyor bile
Gakkoyenge Themom_ evet bende öyle yapıyorum örtmemek için aldım bende bizim bebe biraz yaramaz ağzına kadar çekiyor korkuyorum örtmesem üşümez demi caparjunior etuerk
etuerk Gakkoyenge tog değerine göre olunca üşümez baktınız üşüyor bir tık kalın giydirirsiniz ben üstünü örtmem uyku tulumuyla rahat yatıyor
Gakkoyenge Tomtom uzun kollu zıbın demi ? Üşür diye korkuyorum gaz sorunumuz fazla iyice artmasından korkuyorum