Kızlar bebeğim 8 aylık olmak üzere doğduğunda uzun süre küvezde kaldı emzirmedim o zamandan beri de çok zorlansam da meme+mama şeklinde beslenmeye devam ediyoruz hipp combiotik kullanıyoruz 1 numara kullanırken
bazen içinden siyah bir şey çıkardı böcek değil çok inceledim çay demi gibi bir şey tabi iğne ucu kadar minik bir şey. İlk zamanlar çok önem vermedim çaydanlıktan gelmiştir vs diye ama 2 numarada benzer şeyle karşılaştım mamanın içinde siyah bir şey vardı bugün kahverengi bir şey gördüm çıkardım incelesem de bir şeye benzetemedim . Zaten sütüm yetmiyor diye mama veriyorum diye aylarca kendimi kahrettim yedim bitirdim bide şimdi bu tip şeyler görünce ben evladıma ne yediriyorum diyip iyice kahroluyorum 😓😭😢 Tamamen ne zaman kurtulucam şu devam sütünden ben ya 😣 siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı hiç???
çok uzattım k. bakmayın