gulyabani termostat varsa kombinin sıcaklığıyla işiniz olmaz. Biz kombiyi e ayarı var ekonomik demek, 45-50 arasına denk geliyor , ona ayarlıyoruz. Termostattan da sıcaklığı ayarlıyoruz 25 dereceyi. Oda sıcaklığı 26 derece olana kadar petekler ateş gibi oluyor, sonra sönüp 23 derece olana kadar soğuyor buz gibi oluyor petekler . Sonra tekrar ısınıyor vs.. bu şekilde devir daim ediyor sürekli. Yani termostat varsa kombiden ayarlamayın derecesini, sadece oda sıcaklığını ayarlayın geri kalanı kendisi hallediyor zaten. Fatura da azalıyor termostatlı olunca.