Arkadaşlar dün doğum yaptım. Bugun hemşire çiş yapıp yapmadığını sordu oğlum için bende yapmadı dedim. Pipisi hafif şiş gibi geldi bana neden çiş yapmıyor olabilir yada neden şişlik olabilir saat 8 bucukta çocuk dr gelip muayene edicek ama size danışmak istedim.