Rabiakara Kızlar selam bebeğim 14. Ayına giricek ve sanırım gündüz uykusunu teke düşürmek istiyor sabah geç kalkıyor öğlen bi uyku yapıyor ikindin uyutamıyorum.sizce normal mi bu ayda tek uykuya geçmesi