Merhabalar kızlar bebeğim tam sekiz aylık, ek gıda veriyorum fakat çorbalar ve bisküvili kahvaltı dışında bir şey yemiyor, bir de yoğurt, internette görüyorum köfte mücver vesaire omlet gibi şeyler yediriyorlar ama benim bebeğim pütürlüğü bile daha yiyemiyor ağzını açık bırakıp bekliyor yutamıyor bogulacak gibi oluyor, geçmi kaldım alıştırmak da katı şeyleri nasıl alıştıra bilirim önerisi olan var mı