Kızlar yardımınıza ihtiyacım var 3 aylık ikizlerim var 3 yaşında da oğlum ikizler doğduktan sonra oğlumla ilgilenmem azaldı yetişemiyorum ve oğlumda tv çok izlemeye başladı aşırı agresif bağırıyor ağlama krizleri ve ben çok üzülüyorum .. Kreşe gönderemem ama oyun grubuna gönderen var mı acaba yaşıtlarıyla oynaması fayda eder mi bilgisi olan yazabilir mi