Ysmnyasmn 6 aylık bebeğim var saçları çok az ve ya yavaş cıkıyo bu gün konturolu vardı vardı doktorumuza dedğimde d vitamini kaç damla veriysun dedi 3 dedim 5 ver dedi sizin bebeişlerde de var mi bu durum
beyzzsenturkk_ Ysmnyasmn şampuan değiştirin ben d vitamini kullanmadığım halde saçları çok fazla var dalin kullanırken bizimde dökülüyodu uzamıyodu dğeiştirince hızlı uzadı