Enlsr Kızlar sünnet olalı 1 hafta oldu karton bardağı bıraktık doktor bi beden büyük bez kullanmaya devam edin dedi de ulaşamadım bugün kendine merak ettim ne kadar süre büyük beden kullanıcazzz
Sensen20 Enlsr bize öyle bişey dememişti doktorumuz bardağı çıkınca kendi bezine geri dönmüştük ama hiç biseyi kalmamıştı o yüzden yaklaşık 10 günü bulmuştu
Fatma56 Enlsr merhaba cnm kasım 6 da oglumu sünnet ettik bu arada 18 aylık yaklaşk 10 gün kadar kullandım ben karton bardak 6 numaraya geciş yapmıştım ki hala da 6 no kullanıyorum son dikişide 29 kasım da düştü
Fatma56 Enlsr sünnet yaptıktan 2 gün sonra sargıyı cıkartıp spreyle krem vermişti mikrop kapmasın diye cok sükür atlattık
Yeniannee23 @Enlsr biz 10 gün kadar kullandık karton bardak ama sürekli kremledik sonrada yavaş yavaş geçti zaten acısı .