Benim de oğlum 1 yaşında emmeden uyumazdı çok düşkündü baktım böyle olmayacak beni ileti doğru daha çok zorlayacağını anladım ve en azından geve beslenmesini kesmek istedim bu Arada ben gece beslenmesini kesmek için ilk memmeyle uyku arasındaki bağı kestim bence ilk bundan başlayın sonra gece beslenmesini kesin benim oğlum geceleri ya 2 yada 3 kere kalkıyordu ilk gün birinci kalktığını kestim sürekli ağladığında kucağıma aldım sakinleştirdim yatağına yatırdım bunu sürekli yaptım sonraki günler ikinci kalkışı kademe kademe gittim ve kestim şuan mutluyum oğlumda mutlu