CaninannesiCemre 11 aylığız, bi süredir gözlemlediğim kadarıyla uykusu çok gelmişse bebeğim katılarak ağlıyor ve bu beni korkutuyor:( başına gelen var mı ? Bi zararı yok dedi doktorumuz ama yine kafasına takıyor insan ister istemez
ilaydaaltann_ CaninannesiCemre kızım 8 aylık dün katıldı ve 15-20 saniye kendine gelmedi nefes almadi. O kadar korktum ki öldü sandım Allah korusun zorlamayın ben duzenlensin uykusu falan diyodum ama dünden sonra asla dedim zorlamam biseye yani çok korktum gerçekten oturup ağladım kendime gelemedim uyumak istemiyosa uyutmuyorum uykusu gelince kendi anında uyuyo zaten
pikachukiz53 CaninannesiCemre nefesi kesilir gibi ağlama sergilediği an yüzüne üfür demişti aile hekimi hemşirem bende onu yapıyorum
CaninannesiCemre ilaydaaltann_ yok hiç bişeye zorlamıyourm:( sadece sebepsiz diolar ama illa ki bişi vardır diye düşünüyorum, kansızlık bile denioo anlamadım valla :(( size de geçmiş olsun 🙏
ilaydaaltann_ CaninannesiCemre teşekkürler inşallah bi daha karsilasmam. Sanmiyorum bi şey olduğunu bazı bebeklerde var ama