Kizlar bebeğim2 aylık ve ağzından burnundan vs yoğun balgam sesleri geliyor. Ateş öksürük ve yok. Serum fizyolojik yapıyorum sonra otribebe ile çekiyorum bana mısın demiyor. Sanki yaptıkça daha çok çoğalıyor. Lütfen tecrübeli anneler yardım edin. Uykusunu beslenmesini her şeyini etkiledi 😭