Ben oğlumu 3 aylıkken klipsli yaptırdık işlem çok kısa sürüyo zaten yapılırken ağladığı için zaman önemliydi kesti direk klipsi takti kaldırdık hiç kan Filan olmadi 3 gün sonrada gittik çıkardı sari kantaron yağı vermişti hoca bol bol onu sürdük yani gayet memnun kaldik