buseabike ben de almayacağım deyip hamileyken sadece yürüme arkadaşı almıştım ama çocuk geldikten sonra hiç öyle olmuyor 😁 2 dk tuvalete gitmek için bile ihtiyacım oluyor yoksa sürekli tepemde olan ufak bir canavarım var 💖 biz erkek bebek olduğu için acaba dedik çok mağaza dolaştık baktık en son Prego markanın Dıgo modeline karar verdik. Gerek tekerlek yapısı, plastik malzemesi, yükseklik ayarı, kilitlenmesi, oturduğu kumaş kalitesi iyi olan oydu. Hatta şöyle söyleyim aynı markanın 3 modeli var ama sadecebizim aldığımızda oturma kısmı sünmüyordu en çok cezbeden bu oldu. Bi tık pahalı evet ama çevremdeki uygun fiyatlılara göre kaliteli. Ev kazası yaşamadık ama dikkat ediyoruz tabi etmezsek olası durumlar var. Mesela tv duvara sabitlenmeli delici kesici aksesuar olmamalı veya sehpa takımı boy aynası filan baya sadeleşmeniz lazım malesef 😅